ACCIÓ DE GRÀCIES

Després de tant de temps mantenint-me costant en la meua afició a l’escriptura i dedicant-li unes hores per a complir amb el meu compromís setmanal mantingut amb aquest periòdic, he de donar-li les gràcies al seu director, redactors, editors... per haver fet possible difondre algunes de les meues opinions i també perquè m’han permés donar-me ànim i motivacions per a continuar escrivint.
També he d’agrair als lectors que he anat tenint pel fet d’haver dedicat uns minuts del seu temps per a llegir part del que jo pense, donat que ells són la meua font d’inspiració i dedicació, i és a ells a qui sempre he volgut dirigir-me, esperant que el que escric ens haja permés a tothom reflexionar una mica sobre la vida i la classe de món que tenim, només amb la intenció de tractar de fer millor el nostre entorn.
Per la meua part, també he de donar-li gràcies a Déu per la seua direcció i suport, perquè m’ha donat els recursos, l’interés per l’escriptura i un despertador que quasi tots els dies em fa alçar-me a les sis i mitja del matí per a orar, llegir i escriure, a més de moltes de les paraules necessàries per fer tot açò possible.
Igualment he de demanar perdó, perquè potser en alguna ocasió també he quedat emborratxat pel propi llenguatge i després d’haver deixat l’agradable “calentoreta” del llit a aquestes hores del matí, potser haja dit alguna paraula o cosa que no deuria, però que al cap i a la fi, també formen part de la meua natura que igualment he d’anar polint-me.
Moltes gràcies a tots i fins la pròxima.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada