LOBOTOMIA

La setmana passada, mentres jo esperava en un semàfor, em vaig trobar amb el que fa molts anys va ser el meu perruquer de barri, que va eixir de la seua barberia situada en eixe mateix cantó per a saludar-me amb gran emoció i simpatia, atés que feia molt de temps que no em veia.
Fa anys que jo m'havia mudat de barri i ja no passava per allí. La veritat és que al llarg de la meua vida, tampoc vaig ser dels que anaven molt a la perruqueria, però el meu germà continuava passant per allí i segons pareix va fer que es mantinguera viu eixe contacte que jo havia tallat.
La veritat és que amb aquell tracte, em van entrar ganes d'anar a tallar-me els cabells de nou, encara que ja els tinguera tallats al dos. Abans no m'agradava massa que em tallaren els cabells, perquè sempre acabaven tallant-m'ho qui sap com, sense que atengueren massa a com jo volia tindre el cabell, però realment donava gust veure com es manejava amb les tisores, que pareixien una prolongació natural de les seues pròpies mans. La veritat és que ara ja no m'importa com puga portar el cabell i quasi preferisc portar-lo molt curt.
Després de rebre eixe tracte, em pregunte com hi pot haver gent tan simpàtica i agradable i en canvi hi haja persones tan esquerpes i estúpides caminant per la terra, que a més es dediquen a emprenyar als altres, no conformant-se amb la infelicitat que ells mateixos han decidit viure, danyant així tota bona i feliç convivència.
Potser per desgràcia puc dir que conec unes quantes persones d'eixes sense les que tots seríem molt més feliços. Són persones que han posat verí entre germans o cosins fins al punt que hagen deixat de parlar-se. Algunes d'elles han tingut poder per a abusar dels seus treballadors, inclús per a dividir societats i destruir empreses. Altres han creat rivalitat entre companys de treball. Inclús he conegut a algunes que bé podria dir-se que han tingut fills per enveja dels fills d'altres.
Em pregunte si eixe tipus d'actituds no tindrà alguna cura; si de cas practicant-los algun tipus de lobotomia no es podria corregir eixe tipus de malaltia mental que tants problemes ocasionen en este món.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada